“Harap Perjalanan Ini Permulaan Hidup Baru Yang Baik”- Nora Berangkat Ke Tanah Suci Tunai Umrah

Penyanyi Nora Ariffin berangkat ke Tanah Suci Makkah bagi mengerjakan ibadah umrah hari ini.
 
Perkara itu dikongsikan Nora atau nama sebenarnya Wan Norafizah Ariffin, 47, menerusi satu entri yang dimuat naik di Instagram miliknya awal pagi tadi.
 
“Bismillahirahmanirahim. Hari ini saya akan mengerjakan umrah. Doakan perjalanan dan ibadah saya lancar dan dipermudahkan.
 
“Di sebalik segala suka duka ujian Allah yang saya lalui, harap perjalanan ini permulaan hidup baru yang baik buat saya.

“Minta maaf buat semua. Saya juga sudah memaafkan semua kerana Allah. Hanya kepada Allah kita berserah,” tulisnya.

 
 
 
 
 
Lihat siaran ini di Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bismillahirahmanirahim Hari ini saya akan mengerjakan umrah bersama ECORITHS LEISURE TRAVEL & TOUR Doakan perjalanan & ibadah saya lancar & dipermudahkan. Disebalik segala suka duka ujian Alllah yg saya lalui. Harap perjalanan ini permulaan hidup baru yg baik saya. Minta maaf buat semua. Saya juga sudah memaafkan semua kerana Allah. Hanya kpd Allah kita berserah.🕋 Al- fatihah buat 2 insan tersayang Johan Nawawi & Muhammad Syakir Alif 😢😢 #mamarindualif #adadalamtiadabynora

Siaran dikongsi oleh NORA ARIFFIN (@itsnoraariffin) pada

Pada masa sama, Nora turut meluahkan rasa rindunya kepada dua insan yang tersayang yang sudah pergi menlnggalkannya.
 
“Alfatihah buat dua insan tersayang. Johan Nawawi dan Muhammad Syakir Alif. #mamarindualif #adadalamtiadabynira,” luahnya.
 
Terdahulu, Nora berdepan episod duka apabila anak keduanya, Muhammad Syakir Alif mengh3mbvskan nafas terakhir pada 14 Disember lalu pada usia 20 tahun.
 
Pem3rgian anaknya secara meng3jut itu berlaku selepas dua tahun k3matian suaminya, komposer Johan Nawawi pada 24 Mac 2017.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber:GEMPAK

Be the first to comment on "“Harap Perjalanan Ini Permulaan Hidup Baru Yang Baik”- Nora Berangkat Ke Tanah Suci Tunai Umrah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*